گزارش تخصصی آموزگار به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
گزارش تخصصی آموزگار به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۱ صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
دیباچه پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن در دانش آموز پایه اول
بدن انسان از دو نوع انتقال عصبی استفاده می کند، یکی انتقال عصبی افزایش یافته و دیگری کاهش یافته .همان طورکه ازمفهوم این واژه هانیزبرمی ایدهرکدام از این دو حالت هر دو حالت تاثیر متفاوتی بر بدن بر جای می گذارد . افزایش انتقال عصبی تولید هیجان یا بر افروختگی می کند . اشخاصی که از فعالیت های تولید کننده این احساسات لذت می برند ، اغلب به اقداماتی می پردازند که با ریسک زیاد هراه است . انتقال عصبی کاهش یافته تولید احساس آرامش و راحتی می کند. مکیدن انگشت این انتقال عصبی را سبب می شود. وقتی کودک انگشت خود را می مکد ، مغز مواد شیمیایی به نام انکفالینز و نیز ترکیب متفاوتی به نام اندروفین تولید می کند که انتقال عصبی را کاهش می دهد،شدت ناراحتی و درد کاهش می یابد و احساسی از وجد به وجود می آورد. چگونه ممکن است خانواده به ادامه دار شدن مکیدن انگشت کمک کنند ؟
نقش و نفوذ خانواده در اوایل زندگی کودک ،طرز روبرو شدن کودک را با فراز و نشیب های زندگی مشخص می سازد. در این دوران است که کودک به عزت نفس می رسد و همین روی موفقیت او در سال های بعدی تاثیر فراوان دارد. بچه ها به لحاظ احساسی بسیار آسیب پذیرند به خصوص تا سن هشت سالگی باید به این موضوع توجه خاص شود.بچه ها در حدود هشت سالگی به لحاظ احساسی به شدت آسیب پذیر هستند.تنها طرز برخورد و رفتار پدر و مادر است که بچه ها بر اساس آن خود را ارزشمند ارزیابی می کنند. کاملا طبیعی است که پدر و مادر بخواهند فرزنشان سالم و دوست داشتنی باشند ، اما در مواقعی آنها پیام متفاوتی به فرزندانشان مخابره می کنند .برای مثال ،اگر پدر و مادر با یکدیگر بحث کنند و به خصوص اگر بر سر انگشت جویدن اوبحث کنند کودک به احساس بدی می رسد . هرگز بعید نیست اگر کودکی تحت تاثیر این بحث خود را مقصر ارزیابی کند و در مقام سرزنش خودش حرف بزند. به روشنی مشخص است که هر تضاد و تناقضی میان پدر و مادر باید از میان برداشته شود اغلب اوقات این اقدام سبب می شود که منبع استرس از میان بر داشته شود و کودک به راحتی مکیدن انگشت را ترک کند.
نقش مهم خواهر و برادر
خواهران و برادران می توانند روی یکدیگر تاثیر فراوان بگذارد . در واقع خواهر یا برادر بزرگ تر می توانند به اندازه پدرومادرتاثیرگذارباشد.ممکن است خواهر یا برادر بزرگتر از اینکه ببیند برادریا خواهرکوچکترش انگشت می مکدخجالت بکشد.
اگرمکیدن انگشت تا مدرسه ادامه پیدا کند چه اتفاقی می افتد؟
نفوذ خانواده وقتی کودک به مدرسه می ود تمام نمی شود . هم شاگردی ها و آموزگاران در زندگی کودک نقش بسیار اساسی ایفا می کنند. قدرت آن ها برای کمک به کودک یا ناراحت کردن او به خصوص وقتی کودک با عادت مکیدن انگشت به مدرسه می رود افزایش می یابد و اگر عادت مکیدن انگشت به کلاس درس برسد نتیجه می تواند بسیار مصیبت بار باشد.خیلی ها عتقدند که عادت مکیدن انگشت ،وقتی کودک به مدرسه می رود و تحت فشار دانش آموزان می رود مرتفع می شود .بر اساس این نقطه نظر ، فشار دوستان و هم شاگردی ها می تواند مفید باشد اما واکنش های منفی سایرین تولید استرس و احساس نابسندگی در کودک می کندو این حالت نه تنها مکیدن انگشت را کم نمی کند که بر میزان آن می افزاید .از آن گذشته این که بسیاری از بچه ها در کلاس درس انگشت نمی مکند را نباید به حساب ترک عادت آنها گذاشت این بچه ها به محض تمام شدن ساعات درس و مدرسه اقدام به مکیدن انگشت می کند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.