دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم در دانش آموزان پایه اول
دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم در دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۰ صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
دیباچه پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
درک مشکل پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
بررسی بیشتر در رابطه با کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
ارائه مستندات پیرامون کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
پیش بینی نتایج در مورد کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
راهکارها پیرامون قضیه کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:
برای تحقق اهداف نظم و انضباط در مدارس باید با تکیه بر همه مطالب یاد شده، به دو موضوع مهم اصول انضباط و روش های آن توجه خاص داشت:
الف – اصول انضباط
اعمال و برقراری انضباط تابع اصول و قواعدی به شرح زیر است که بدون درک آن ها امکان موفقت در تغییر و اصلاح رفتار وجود ندارد:
۱- مبنای انضباط باید بر پایه دوستی دو طرفه معلمین و شاگردان باشد.
۲- مسائل انضباط صرفاً به محیط دبستان محدود نمی شود. دانش آموزان فقط چند ساعتی در دبستان هستند و بقیه ساعات زندگی خود را در خانواده و محله می گذرانند. بنابراین، ریشه های آن را باید در جاهای دیگر نیز دید و برای حل آن نیز باید از آن ها کمک گرفت.
۳- انضباط نباید بر پایه تنبیه اعمال شود.
۴- کنترل فرد بر رفتار خود از ضروریات ارزش انسانی است و بنابراین، برای برقراری انضباط باید از خود دانش آموزان استفاده کرد و خودشان درباره ی رفتارشان و چگونگی تأمین انضباط تصمیم بگیرند.
۵- انضباط باید به عنوان یک امر ضروری برای زندگی جمعی در دبستان به حساب آید و همه اعضای سازمان آموزشی مانند دانش آموزان، معلمان، کارکنان، مدیران و حتی اولیاء آن را درک کنند.
۶- باید برای برقراری انضباط، مطالعات و امکانات لازم و آموزش آن پیش بینی شود.
۷- برای برقراری انضباط، دانش آموزان باید درک کنند که انضباط فقط مربوط به دبستان و برای دبستان نیست، بلکه آن پایه ای برای انضباط اجتماعی و رعایت مقررات و نظم جامعه و زندگی است.
۸- درک چراهای رفتاری و انضباطی مقدم بر رفتار ظاهری و رعایت انضباط است.
۹- از آن جا که انضباط مربوط به تمام زندگی است، توجه به نکات زیر ضروری است.
الف – نگاه به انضباط برای حفظ سلامتی و بهداشت فرد و اجتناب از عادت های بد،
ب- کوشش مستمر به سوی توسعه و بهسازی روانی و ذهنی،
ح- آزاد اندیش شدن و رعایت حدود آزادی ها و حقوق دیگران،
د- اجتناب از بدخواهی علیه هر کس
ه- آموزش و توسعه سعه صدر، دوستی و عدالت نسبت به دیگران.
۱۰- رعایت اصل اعتدال و عدالت در امور انضباطی بر اساس توان و تکلیف افراد.
ب- روش های برقراری انضباط
بر پایه مطالعات و گفتاری پیشین، روش های زیر برای برقراری انضباط پیشنهاد می شود:
۱- به کار گیری مشکل شناسی به عنوان پایه اصلی رهبری و مدیریت انضباط در سازمان آموزشی.
۲- تعیین اهداف، استانداردها، قوانین و مقررات روشن.
۳- روش ساختن و تفهیم انتظارات دبستان از دانش آموزان و کارکنان.
۴- کوشش برای اعمال کوشش ها و فعالیت های هماهنگ بین مدیر، معلمان، دانش آموزان و اولیاء.
۵- بالا بردن توانایی های معلمان و مدیران در انگیزش، روش تدریس و روابط.
۶- بستر سازی و دادن مسئولیت برای خود کنترلی دانش آموزان در امور دبستان.
۷- داشتن روابط حسنه با دانش آموزان – احترام به جای ترس.
۸- پیش بینی برنامه های متنوع ولی منظم و زمان مند بر اساس نیازهای دانش آموزان و اهداف تعلیم و تربیت و تلفیق آن ها.
۹- به کار گیری و دخالت دانش آموزان در امور برنامه ریزی و استقرار نظم و انضباط.
۱۰- ارتباط بین اولیاء و مربیان و توافق آن ها در مسائل تربیتی و روش ها.
۱۱- اعمال روش های درست تشویق و تنبیه.
۱۲- برنامه دار بودن و پیش بینی فعالیت ها.
شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.