نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول در دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
سرآغاز سخن پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
دیباچه پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
درک مشکل پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
بررسی بیشتر در رابطه با تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
ارائه مستندات پیرامون تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
پیش بینی نتایج در مورد تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
راهکارها پیرامون قضیه تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت صدا کشی در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول
اقدامات راه حل های پیشنهادی:
با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهکارهای پیشنهادی اقدامات زیر را جهت رفع مشکل به انجام رساندم:
از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:
– روش چند حسی
– خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری
– استفاده از خمیر بازی
– کشیدن نقاشی با کلمات
– برای افزایش اعتماد بهنفس
– دادن مسئولیت به دانش آموزان
– از بین بردن موقعیت های استرس زا برای دانش آموزان در مدرسه
– دانش آموزان را در گروهی قرار داده که راحت ترین موقعیت را داشته باشد.و…
– دو تصویر که مشابه هم هستند اما در یک یا چند مورد جزیی با هم اختلاف دارند به دانش آموزان نشان داده و از وی خواسته شود تا تفاوت های بین دو تصویر را پیدا کند.
-کارت های مقوایی را گرفته روی هر کدام یک کلمه نوشته که حرف یا نقطه و یا دندانه کم یا اضافی داشته باشد و دانش آموزان نقص آن را پیدا کند.و…
برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی
ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.
ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.
ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که کاغذ باطله یا کاغذ روزنامه را با دست هایش مچاله کند.
ـ کاغذهای باطله را قیچی کند.
ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…
یافتن راه حل مناسب
بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد دانش آموزان و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در دانش آموزان راه حل های مناسبی بیابم و روزانه ۲۰ -۱۵ دقیقه در کلاس با وی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:
۱- برای تقویت توالی حافظه دیداری دانش آموزان با توجه به مشکلاتی که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.
۲- تقویت حافظه دیداری دانش آموزان در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.
۳- تفویت حساسیت شنوایی : با استفاده از صداهای ضبط شده و تشخیص صداها توسط دانش آموز و یا تشخیص صدای دوستان خود با چشمان بسته.
شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.