گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی در دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۹ صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
دیباچه پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
درک مشکل پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
بررسی بیشتر در رابطه با افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
ارائه مستندات پیرامون افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
پیش بینی نتایج در مورد افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
راهکارها پیرامون قضیه افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش میزان علاقه مندی شاگردانم به درس ریاضی
تعریف عملیاتی مفاهیم و واژگان کلیدی:
۱-چگونه:
کلمه ٔ استفهام است . بطور استفهام استعمال می شود یعنی از چه نوع و در چه وضع و در چه حالت و چه طور،به چه طور، به چه طرز، چسان ، به چه نحو،به کدام سان ،چون، چه، چه جور، چه نوع ، چه شکل .(دهخدا،۱۳۹۰)
۲-علاقه مندی:
به دل دوست داشتن، دوست داشتن و خواهش آن نمودن .(دهخدا،۱۳۹۰)
۳-میزان:
۱ – ترازو ۲ – اندازه ، مقدار (معین،۱۳۹۰)
۴-افزایش دادن:
زیاد کردن،افزون کردن،بیشتر کردن،اضافه کردن.(معین،۱۳۹۰)
یافته های علمی و گرد آوری دادهها جهت ارائه راهحلها (شواهد یک):
الف. مصاحبه:
به منظور کسب اطلاعات مفیدتر، چند سؤال را تنظیم کردیم و در زنگهای مختلف که وقت آزاد داشتیم، از دانشآموزان میپرسیدیم. سؤالات چنین بود:
۱-به نظر شما چگونه می شود کلاس ریاضی را با نشاط کرد؟
۲-به نظر شما چگونه می شود یادگیری ریاضی را برایتان آسان تر سازم؟
چند نمونه از پاسخ دانشآموزان، چنین بود:
* استفاده از تصاویر زیبای مرتبط با مفهوم درس ریاضی
* استفاده از شعر در تدریس
* استفاده از بازی و اجرای نمایش .
به لحاظ حضور در کلاس همکاران و ارتباط مستقیم با دانشآموزان و محیط پیرامون آنها، برخی از اطّلاعات خود را، از طریق مشاهده به دست آوردیم. بدین طریق که در زنگهای ورزش، که مربی داشتیم و وقت ما آزاد بود، با همکارانمان در پایههای مختلف هماهنگ میکردیم و به کلاس آنها میرفتیم و روش تدریس ایشان و فعالیت دانشآموزان را مشاهده نموده و نکاتی که به نظرمان، منجر به ایجاد علاقهمندی دانشآموزان نسبت به درس ریاضی میشد، را یادداشت میکردیم، مانند: استفاده از روش ایفای نقش توسط دانشآموزان و ارزشیابی تشخیصی جهت تعیین نقطه ی شروع تدریس.
سوالات ما در بخش پرسشنامه،مربوط به نظر همکارانمان بود و ما نظرات آنها را جویا شدیم. سؤالات ما بدین گونه است:
۱. به نظر شما با چه روشهایی میتوانیم کلاس ریاضی با نشاط و شاداب داشته باشیم؟
۲. جهت آگاهی از وضعیت درس ریاضی فرزندتان چه روشهایی را پیشنهاد میدهید؟
۳. چگونه میتوان وسایل کمک آموزشی را برای دانشآموزان پایه اول جذاب نمود؟
۴. به نظر شما چگونه میتوان نگرش منفی دانشآموزان را نسبت به یادگیری درس ریاضی از بین برد؟
نمونهای از پاسخ همکاران به پرسشنامه، چنین بود:
* ساخت وسایل کمک آموزشی توسط دانشآموزان،
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.