گزارش تخصصی معلمان پیشنهاد و راهکار ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی دانلود گزارش تخصصی معلمان مرتبط با شغل پیشنهاد و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلمان پیشنهاد و راهکار ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی دانلود گزارش تخصصی معلمان مرتبط با شغل پیشنهاد و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی دانلود گزارش تخصصی دانلود گزارش تخصصی رایگان گزارش تخصصی معلمان گزارش تخصصی مرتبط با شغل پیشنهاد و راهکار ارزشیابی

  • ۰
  • ۰

گزارش تخصصی آموزگاران دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

گزارش تخصصی آموزگاران دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب  در دانش آموزان پایه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۸ صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران دوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران دوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران دوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

دیباچه پیرامون قضیه  بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

درک مشکل پیرامون قضیه   بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

بررسی بیشتر در رابطه با  بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

ارائه مستندات پیرامون  بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

پیش بینی نتایج در مورد  بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

راهکارها پیرامون قضیه  بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

رفرنس و منبع مورد استفاده  بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

اجرای راه حل

          با مطالعاتی که انجام داده بودم تصمیم گرفتم تا راه حل مناسبی برای مشکل مریم به کار برم. طبق بررسی های بینایی سنجی او هیچ مشکل خاصی نداشت. بنابراین برای تقویت بینایی او فعالیت های زیر را انجام دادم.

تمرین یک:

 در یک جعبه تعدادی مداد با رنگ ها و اندازه های مختلف قرار دادم. سپس یک مداد را از جعبه بیرون آوردم و به مریم نشان دادم و از او خواستم که خوب به آن نگاه کند (۱۰ ثانیه) آنگاه مداد را درون جعبه قرار دادم. در جعبه را بستم و آن را چرخاندم. سپس در جعبه را باز کردم و از مریم خواستم مدادی را که قبلاً دیده بود از بین مدادهای درون جعبه پیدا کند. انتخاب او درست بود. این بازی را چند بار تکرار کردم. در تمرین بعدی دو مداد و سپس سه مداد را به او نشان دادم و تمرین را تکرار کردم. به این ترتیب این بازی (تمرین) را در دو جلسه کلاسی انجام دادم.

تمرین دوم:

تعدادی تصویر از حیوانات، گل ها و اشیاء مختلف را بر روی یک مقوا چسباندم و آن را به کلاس بردم و از مریم خواستم که به آن تصاویر با دقت نگاه کند. در این تمرین او خیلی از تصاویر را نمی شناخت و نمی توانست تفاوت ها را تشخیص بدهد. من به کمک بچه ها آن ها را برایش توضیح دادم. در دو جلسه کلاسی این تمرین را تکرار کردم ولی نتیجه ای در بر نداشت.

تمرین سوم:

از تصاویر کتاب استفاده کردم از او خواستم هر تصویری را که می بیند فقط نام آن ها را بگوید. او فقط می توانست تعداد کمی از اشیاء موجود در لوح را تشخیص بدهد و بسیار از اجزای تصویر را نمی شناخت. به نظر می رسید که مریم با اشیای اطراف خود بیگانه است. سعی من بر این بود که چشم های او را به جهان اطرافش باز کند. بنابراین بازی دیگری را طرح کردم. از او خواستم هرچه را که در کلاس می بیند نام آن را بگوید. سپس از آن ها به کمک موبایل عکس گرفتم. عکس ها را یکی یکی به او نشان می دادم و از او می خواستم که نام آن ها را بگوید. این بازی را در چند جلسه کلاسی انجام دادم.

          در یک جلسه کلاسی با دوربین از تک تک بچه ها از جمله خود مریم عکس گرفتم و عکس ها را به او نشان دادم و از او خواستم که اسم هرکدام از بچه ها بگوید. عکس العمل ها و رفتار او را  به دقت مورد بررسی قرار دادم. از این بازی خیلی لذت می برد. بنابراین تصمیم گرفتم که راه حل های دیگر را آزمایش کنم. این بار از همه بچه ها در کلاس فیلم گرفتم. سپس فیلم را به او نشان دادم. خیلی هیجان زده شد. دیدن تصاویر متحرک برای او مهیج بود. پس تصمیم گرفتم برای ایجاد انگیزه در او از تصاویر متحرک استفاده نمایم.

          موضوع مریم را دوباره با مدیر مدرسه مطرح کردم و او را در جریان روند یادگیری مریم قرار دادم و از او خواستم که یک تلویزیون یا یک رایانه در اختیار کلاس من قرار دهد تا بچه ها وبخصوص مریم حداقل به مدت هفته ای دوساعت یک برنامه آموزشی تماشا کنند.

موضوع را با گروه های آموزشی مطرح کردم و آن ها پاسخ دادند که ما چنین امکاناتی نداریم و مدرسه باید خودش تأمین کند. آن ها اضافه کردند که رایانه مخصوص دبیرستان است و در مدارس ابتدایی و به ویژه در کلاس دوم هیچ کاربردی ندارد. با این صحبت ها من دلسرد و ناامید نشدم و راه حل دیگری را در کلاس به کار بردم و آن استفاده از لپ تاب (Lap Tab) در کلاس درس بود. روزهای سه شنبه را به تدریس مبتنی بر  ITو با استفاده از لپ تاب شخصی اختصاص دادم چون با مزیت های تدریس با این فناوری آشنا بودم.

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران دوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی