گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی
گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در دانش آموزان پایه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
دیباچه پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
درک مشکل پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
بررسی بیشتر در رابطه با بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
ارائه مستندات پیرامون بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
پیش بینی نتایج در مورد بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
راهکارها پیرامون قضیه بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان
جمع آوری اطلاعات
- مشاهده:
باتوجه به مطالب وتوضیحاتی که درقسمت توصیف وضع موجودوشرایط فیزیکی محیط مدرسه بیان شد مانند:کمبودفضا ومناسب نبودن حیاط مدرسه و فضانسبت به تعداددانش آموزان ، دانش آموزان همواره در پی آن بودند که از حضور در مدرسه و کلاس بکاهند و تا جایی که می توانند دنبال دلایل غیر موجه برای غیبت نمودن باشند.
پس ماچه کارهایی بایدانجام دهیم که برشادی دانش آموزان بیافزاییم غیبت دانش آموزان را به حداقل برسانیم وبرنامه های فرهنگی وتفریحی متنوعی ایجادکنیم.
- مصاحبه:
- بایکی ازمعلمان آموزشگاه صحبت نمودم ایشان شادابی دانش آموزان رادرآموزشگاه ومدرسه برگرفته ازشادابی معلمان ومدیر ومعاون آموزشگاه می دانستند واذعان داشتند فضایی که امروزه بعضی ازمدارس واقعادارند بخصوص کوچک بودن و بی رمقی کلاس وکمبود امکانات باعث شده که دانش آموزان نتوانند شادباشندوانرژی های مازاد خودرا تخلیه نمایندوروی بیاورند به غیبت کردن و حضور کمرنگ در مدرسه که به این وسیله بتوانند انرژی خود را بیرون مدرسه تخلیه نمایند.
یکی ازاولیای دانش آموزان که همان روزبه مدرسه مراجعه نموده بودنددرتکمیل صحبت های همکارمحترم آموزشگاه گفتندکه ای کاش آموزش پرورش درساختن مدارس به مجموعه ای ازعوامل ازجمله به نیازهای جسمی وروحی دانش آموزان بیشترتوجه می تا انرژی دانش آموزان تخلیه شودیابیشترمنجربه شادی دانش آموزان گردد.
تجزیه وتحلیل و گردآوری اطلاعات
باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل عدم علاقه به درس و کلاس و مشاهده رفتار سمانه و پارمیدا در کلاس و مصاحبه ای که با مادران سمانه و پارمیدا داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل بی علاقگی به درس در سمانه و پارمیدا و عدم علاقه به ماندن در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– نحوه تربیت والدین که ماندن همیشگی و جدانشدن حتی چند ساعت از والدین را برای دختر یک حسن تلقی کرده و نشان دهنده حجب و حیای وی می دانند.
-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.
-عدم ارتباط سمانه و پارمیدا با همکلاسی هایشان
– عدم انگیزه در سمانه و پارمیدا به کلاس درس و مدرسه
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.