تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی در دانش آموزان پایه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۱ صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
دیباچه پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
درک مشکل پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
بررسی بیشتر در رابطه با بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
ارائه مستندات پیرامون بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
پیش بینی نتایج در مورد بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
راهکارها پیرامون قضیه بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود پرخاشگری دانش آموزم با ایجاد رابطه عاطفی
گرد آوری شواهد یک
برای این کار ترجیح دادم در رابطه با پرخاشگری زینب نخست با خود دانش آموزان صحبت کنم تا نظر خود را بگویند بنا بر گفته دانش آموزان و همچنین زینب مشخص بود تأثیر سوئی روی اخلاق دانش آموزان گذاشته است ، به خاطر اینکه در خانه آرامش نداشته در مدرسه مدام به دانش آموزان پرخاشگری می کردند . با توجه به اینکه خودم به تنهایی نمی توانستم مشکل دانش آموز را حل کنم و با مدیر و معاون هم در زنگ های صبحگاه و مراسم دیگر ارتباط داشتند . تصمیم گرفتم از همه کمک بگیرم .
در مرحله دوم با معاون صحبت هایی داشتم و سوال از پرخاشگری زینب کردم .معاون مربوطه اظهار داشتند که زینب به بهانه های مختلف دوست دار د دانش آموزان دیگر را اذیت کرده و با پرخاشگری نظم کلاس را به هم بزند از مدیر و معاون آموزشی مدرسه سوالاتی در مورد وضعیت زینب شد که آنها هم از اخلاق و پرخاشگری زینب راضی نبودند و می گفتند در مراسم صبحگاه یا مراسم مختلفی که برگزار می شود بی نظمی به وجود می آورند . از دانش آموزان مدرسه در زنگ تفریح سوالاتی در مورد دانش آموز شد عده ی زیادی شکایت داشتند ، و عده ی کمی تا حدودی راضی بودند . از مستخدم مدرسه در مورد وضعیت زینب سوال کردم راضی نبود و می گفت حتی این دانش آموز حاضر نیست آشغال خود را در سطل بریزند و اگر تذکر داده شود عصبانی می شو د و پرخاشگری می کند . در جلسه ی شورای آموزگاران مشکل دانش آموزان مطرح شد روی هم رفته آموزگاران راضی نبودند . . باز با خود دانش آموز ان مصاحبه کردم و از آنها سوالاتی پرسیدم از جمله : آیا از نظر اقتصادی وضع خوبی دارید ؟ رابطه پدر و مادرت با شما چگونه است ؟ ارتباط پدر و مادرت با هم چگونه است ؟ رفتارت با بقیه ی افراد خانواده چطور است ؟ آیا ورزش و تفریح را دوست داری ؟ آیا اوقات فراغت به تفریح و گردش می روید ؟ چند تا فرزند هستید ؟ سطح سواد پدر و مادرت چقدر است ؟ و ……
از تمام حرفهای زینب نتیجه گرفتم که از نظر اقتصادی وضع خوبی ندارد و پدر و مادرش کم سواد هستند و پدرش پرخاشگر است و با بقیه ی افراد خانواده هم بد اخلاقی می کند و رفتار او در فرزندشان تأثیر گذاشته و کاری به تفریح و گردش و ورزش ندار د و از نظر اخلاقی به ترتیب فرزندان توجهی نداشته و از لحاظ امنیتی این دانش آموز در خانه احساس آرامش خوبی ندار د . با توجه به این مشکل با همکاری بقیه ی همکاران و با کمک گرفتن از مشاور اداره ، خانواده دانش آموز ، مطالعه ی کتاب های گوناگون و کتاب های پیوند و …. تصمیم به حل مشکل گرفتم
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:
مشکل چنان که قبلاٌ ذکر شد پرخاشگری و بدرفتاری زینب بود و من در صدد پیدا کردن معضل این کلاس برآمدم و برای رسیدن به راههای مطلوب از روش ۶ پرسش برای تجزیه و تحلیل استفاده کردم.
به شرح ذیل:
۱- چه عواملی باعث شده است که زینب اینقدر بی انگیزه و گستاخ و . . . شود؟
۲- چرا زینب این کلاسها تمایلی به بهبود وضعیت رفتاری کلاس ندارد؟
۳- چگونه می توان این وضعیت نامطلوب را به سمت وضعی مطلوب سوق داد؟
۴- چه کس یا کسانی می توانند مرا در رسیدن به هدفم (راهکاری برای بهبود اوضاع کلاسها) یاری دهند؟
شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.